Er du en skvat? Hvorfor bliver fed betaler ud i Self Storage markedsføring

Copyright 2006 Derek Naylor

Er du gør wimpy tilbud?

I min sidste artikel diskuterede jeg tilbud og deres betydning i livet og self storage markedsføring. Som et self-storage operatør gør du tilbud til at lindre lokalbefolkningen i deres rodet hjem eller værftet. Du tilbyder et sikkert sted at opbevare værdifulde ejendele. Du giver dem mulighed for parkering deres skinnende ny bil i garagen, og så videre.

Der er virkelig 2 typer af tilbud, der er relevante for self storage markedsføring eller markedsføring i almindelighed:

1. din værdi tilbyder og 2. Din handling tilbud.

Din værdi er blot hvilken værdi du giver til markedet. Langt, er dette din vigtigste tilbud. Efter alt, uden en være du ikke i business længe. Din værdi er noget, der altid bør revideres og forbedres.

Mange mennesker bliver fanget i marketing tricks og teknikker og de glemme alt om at skabe et uimodståelig tilbud, at markedet vil gerne betale hårdt tjente dollars for.

Nok om det for nu…

Den anden type af tilbud er din handling tilbud. Dette er opfordringen til handling i din marketing materialer. Dette er det tilbud, der forårsager de fleste virksomhedsejere til at klynke i frygt.

Nogle af de mest “positiv tænkning” business ejere jeg har arbejdet med straks omdanne fra fed, selvhævdende, sikker tegn til pessimistiske børn når det drejer sig tid til at skabe en god, risikerer at vende opfordring til handling for deres marketing materialer.

Her er aftalen:

Selv hvis du har en strålende værdi tilbyder, er der nok nogen ned af gaden (især i self storage), der har noget næsten lige så god, lige så god eller bedre. Uden en god indsats tilbud er du næsten tilbage ved udgangspunktet i forbrugernes sind.

Her er deal #2:

De fleste mennesker er doven procrastinators, der har brug for en virkelig god undskyldning for at komme ud i sofaen. Din handling tilbud skal være stærk nok til at lokke dem til at organisere deres garage, toiletter, værftet, office, osv. I self storage er dette især relevant, da ingen kan lide flytte.

Her er deal #3:

Der er risiko i at tage aktion. Ikke altid økonomisk risiko, men der er altid en risiko, at vi vil finde utilfredshed i vores erfaringer… selv i self storage. Jo mere din indsats tilbyder reducerer eller tilbagefører risiko, jo flere mennesker du vil komme til at handle og leje dit space.

Eksempler på god indsats tilbyder self storage markedsføring:

• En måned gratis leje • ½ måned gratis leje med gratis indpakning forsyninger • en måned gratis leje med gratis brug af bevægelige lastbil • første måneder leje går til foretrukne velgørenhed • enhver kombination af de ovennævnte eller andre risikoreducerende tilbud

Selv om det kan synes som om du giver væk for meget overveje levetid værdien af hver kunde. Også overveje det faktum, at fuld månedlige husleje for en plads uden en lejer sætter absolut intet på din bankkonto.

Nogle af verdens mest succesfulde direkte, marketingfolk, der tjener 7, 8 og endda 9 tal årlige indkomster, overveje at bryde selv ved første salg helt okay. Smart marketingfolk indse, at “back-end” hvor pengene er lavet. I self storage er din bagenden fremtidige leje, lejer forsikring, låse, pakning forsyninger, osv.

Jobbet af ekstern markedsføring er at erhverve en kunde. Hvis det betyder, du skal opgive en måned for leje at gøre det, med alle midler gør det!

Hør, jeg siger ikke at give væk gården her. Faktisk vil jeg være først til at råde dig til at give væk den mindste mængde muligt at erhverve en kunde. Men hvis aritmetiske virker ud, giver væk en måneds husleje, selv to måneders leje at erhverve en kunde vil sætte måde flere penge i din bank konto end ikke at have nogen lejere, fordi du er alt for bange eller stolt over at give en anstændig tilbud.

Huske den artikel, jeg skrev om Bilforhandlere og deres forskelle i tilbud? Jeg anbefaler stærkt at gå tilbage og læse det igen mens vi om emnet af kraftfulde tilbud.

Tage 2-3 timer, ASAP, og negle din værdi og handling tilbud til jorden.

Først finde frem til hvad de er. Derefter få kreative og komme op med så mange ideer som muligt for at forbedre dem og gøre hver enkelt uimodståelig…

Derfra vil opretter marketing materialer være 100 gange nemmere.

I vores næste budskab vil vi diskutere marked knusning innovationer, der gør din værdi tilbyde endnu bedre.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *