Øge dit salg i 5 minutter

Øge dit salg — i fem minutter. Denne artikel er tredje i en serie af fem artikler, sondering de fem kritiske punkter påvirke, hvordan du finder en lind strøm af kunden for din virksomhed.
Kunder købe fordele
Du vil have mere salg? Kunder købe en grund. De køber fordi dit produkt eller din tjeneste har en fordel, at de ønsker. Fortælle din kunde dit produkt har en 10 års garanti er en produktfunktion. Fortælle dem, at i over 400 tagdækning job sidste år, var der ingen utætheder, sælger ingen opkaldet backs og ingen ødelagte flise fordele kunden ønsker. Sælg kundefordele og du vil øge dit salg.
Hvorfor du sælge funktioner
Bottom line, salg funktioner er lettere. Funktioner er de synlige ting du ser om produkter og tjenester. Funktioner er de ting, du se, røre, føle og lugte.
Sælger funktioner er din egoisme. De produkter og tjenester er din livsnerve. Du leve med dem hver dag. Du kender dem inde og ude. Du elsker, taler om dem!
At identificere fordelene hver kunden ønsker det hårde arbejde. Kunder er unikke. Hver køber for hans eller hendes egen grund. Det er lettere at tale om fælles produktfunktioner i stedet for at afdække unikke kundefordele.
Dine fem minutters motion til mere salg!
Fem minutters øvelse kaldes “Så hvad.” Når du har afsluttet denne øvelse, du vil ændre din fra sælger produktfunktioner at sælge kundefordele. Husk, kundefordele er hvad sælger! Her er hvordan det virker.
Du opretter en fem minutters dialog mellem en foregive kunden og dig selv. Det er vigtigt at tale denne samtale højt. Starte med en af dine mest populære business-funktioner. Forklare funktionen at lade kunden. Så Lyt som kunden siger, “og hvad så?” Nu svaret kunden så hvad spørgsmål. Så Lyt som kunden siger: “hvad så?” til dit svar. Igen er svaret kunden, så hvad spørgsmål. Kunden igen reagerer med en “hvad så” spørgsmål. Opbevare gør denne dialog, indtil kunden ikke længere spørger du en “hvad så?” spørgsmål.
Nu, du har identificeret en kunde fordel!
Tjek dette eksempel
Dette er, hvordan en forsikringsagent bruges øvelsen. Jeg spurgte ham: “Hvad adskiller dig fra andre agenter?” Han fortalte mig, “Jeg finde den billigste og bedste politik for mine kunder.” Jeg svarede: “Og hvad så?”
Han sagde, “Nå, i modsætning til andre agenter, jeg tilpasse hver politik for min kunde.” Jeg sagde, “Så hvad”.
Han svarede, “som en del af mit program, jeg lover at holde min kunde orienteret om politikker ændringer, som kan gavne dem i fremtiden. “Jeg spurgte”Hvad så”.
Han svarede: “kunden har sikkerhed for at vide, at de har de bedste program og bedste omkostninger for deres forsikring.” Jeg sagde, “så du sikre mig, at jeg kan gå i seng om natten og ikke bekymre dig, at jeg betaler for meget for min forsikring?”
“Præcis,” udbrød han, “Det er den sikkerhed, jeg giver hver kunde med min forsikring program!”
Ved hjælp af SO hvad motion, agenten flyttes fra sælger “billigste priser” (business funktion) til at give kunden sikkerheden, at han har altid de bedste priser (kunde fordel).
Som agent ville du købe fra; ene med den billigste sats eller den, forudsat at du med sikkerhed om din sats og politik?
Konklusion
Nu, du har en enkel måde at tjene flere penge ved at forbedre dit salg uden yderligere omkostninger! Bruge SO hvad dialog med hvert af din virksomhed funktioner og start selling kunde fordele. For en særlig rapport, der viser, hvordan de fem kritiske stykker arbejde sammen med at få flere kunder til din virksomhed, Send en e-mail til al@hanzal.com med emnefeltet, “Særberetning.”
Copyright Al Hanzal, 2004. Alle rettigheder forbeholdes

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *